Tühistamispõhimõtted

Tühistamistingimused on tingimused, mille alusel omanik tagastab raha külalisele, kui külaline tühistab oma broneeringu. Omanikud valivad 4 standardse tühistamispoliitika vahel, mida BednBlue rakendab, et tagada nii külalise kui ka omaniku kaitse. Igas nimekirjas ja igas broneeringus on selgelt kirjas, millise tühistamispoliitika on omanik valinud. Külalised saavad võimalikud karistused üle vaadata, minnes oma reisi üksikasjadesse, et näha kohaldatavat poliitikat ja tühistada, klõpsates konkreetse broneeringu juures "Tühista".

  • Paindlik
  • Mõõdukas
  • Range
  • Super ranged

Paindlik: 100% jahtimaksu summast tagastatakse, kui tühistate kuni 7 päeva enne sisseregistreerimist, ja 50%, kui tühistate kuni 1 päev enne sisseregistreerimist.

  • 100% jahitasu summast tagastatakse, kui tühistamine toimub kuni 7 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud), teenustasusid ei tagastata.
  • 50% jahitasu summast tagastatakse, kui tühistamine toimub alates 6 päeva kuni 1 päev enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud), teenustasu ei tagastata.
  • Jahtklubitasu ja teenustasusid ei tagastata, kui tühistamine toimub vähem kui 24 tundi enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud).
  • Erineva terminali jahisadama tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Kütuse- ja sildumistasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirjas toodud kohale.
  • Puhastustasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Varajase väljaregistreerimise korral ei tagastata ühtegi jaht-, teenindus- ja koristustasu. Kui kütuse- ja sildumistasu on tasutud, siis tagastatakse see broneeringu ülejäänud päevade eest. APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, välja arvatud reisi kestel juba kulutatud summa. Lisaks sellele tagastatakse erinevate terminalide sadamatasud, kui need on tasutud, kui külaline(d) registreerib(id) end välja samas sadamas/sadamas, kuhu ta(d) registreerus(id).
  • Kui broneeringu tühistamine toimub kuni 48 tundi pärast seda, kui omanik on broneeringu vastu võtnud, ja kui broneeringu tegemise ja saabumispäeva vahele jääb vähemalt 7 päeva, tagastatakse kogu broneeringu summa. Juhul kui külaline tegi uue kinnitatud broneeringu pärast konkreetse broneeringu vastuvõtmist, ei tagastata teenustasu.
  • Kõik broneeringuga seotud kaebused tuleb esitada 24 tunni jooksul pärast saabumist.
  • BednBlue saab vajadusel vahendada mis tahes kaebusi, kui seda peetakse vajalikuks, ja tal on alati viimane sõna finantsvaidluste puhul.
  • Broneering loetakse ametlikult tühistatuks ainult siis, kui broneeringu tühistamine toimub BednBlue'i veebisaidi kaudu. Broneeringu tühistamiseks klõpsake My Trips ja seejärel Cancel broneeringul.
  • Tühistamispõhimõtted võivad asenduda kergendavate asjaolude korral (vastavalt BednBlue'i teenusetingimustele), tagasimaksepõhimõtetele ja BednBlue'i poolsetele tühistamistele, kui mis tahes põhjusel on Teenuse tingimused on rikutud.

Mõõdukas: 100% jahtimaksu summast tagastatakse, kui tühistatakse kuni 31 päeva enne sisseregistreerimist, ja 50%, kui tühistatakse kuni 8 päeva enne sisseregistreerimist.

  • 100% jahitasu summast tagastatakse, kui tühistamine toimub kuni 31 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud), teenustasu ei tagastata.
  • 50% jahitasu summast tagastatakse, kui tühistamine toimub 30 päeva kuni 8 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud), teenustasu ei tagastata.
  • Jahtklubitasu ja teenustasusid ei tagastata, kui tühistamine toimub vähem kui 7 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud).
  • Erineva terminali jahisadama tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Kütuse- ja sildumistasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirjas toodud kohale.
  • Puhastustasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Varajase väljaregistreerimise korral ei tagastata ühtegi jaht-, teenindus- ja koristustasu. Kui kütuse- ja sildumistasu on tasutud, siis tagastatakse see broneeringu ülejäänud päevade eest. APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, välja arvatud reisi kestel juba kulutatud summa. Lisaks sellele tagastatakse erinevate terminalide sadamatasud, kui need on tasutud, kui külaline(d) registreerib(id) end välja samas sadamas/sadamas, kuhu ta(d) registreerus(id).
  • Kui broneeringu tühistamine toimub kuni 48 tundi pärast seda, kui omanik on broneeringu vastu võtnud, ja kui broneeringu tegemise ja saabumispäeva vahele jääb vähemalt 7 päeva, tagastatakse kogu broneeringu summa. Juhul kui külaline tegi uue kinnitatud broneeringu pärast konkreetse broneeringu vastuvõtmist, ei tagastata teenustasu.
  • Kõik broneeringuga seotud kaebused tuleb esitada 24 tunni jooksul pärast saabumist.
  • BednBlue saab vajadusel vahendada mis tahes kaebusi, kui seda peetakse vajalikuks, ja tal on alati viimane sõna finantsvaidluste puhul.
  • Broneering loetakse ametlikult tühistatuks ainult siis, kui broneeringu tühistamine toimub BednBlue'i veebisaidi kaudu. Broneeringu tühistamiseks klõpsake My Trips ja seejärel Cancel broneeringul.
  • Tühistamispõhimõtted võivad asenduda kergendavate asjaolude korral (vastavalt BednBlue'i teenusetingimustele), tagasimaksepõhimõtetele ja BednBlue'i poolsetele tühistamistele, kui mis tahes põhjusel on Teenuse tingimused on rikutud.

Range: Tühistamisel kuni 31 päeva enne sisseregistreerimist tagastatakse 60% jahtimaksu summast.

  • 60% jahitasu summast tagastatakse, kui tühistamine toimub kuni 31 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud), teenustasusid ei tagastata.
  • Jahtklubitasu ja teenustasusid ei tagastata, kui tühistamine toimub vähem kui 30 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole täpsustatud).
  • Erineva terminali jahisadama tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Kütuse- ja sildumistasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Puhastustasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirjas toodud kohale.
  • Varajase väljaregistreerimise korral ei tagastata ühtegi jaht-, teenindus- ja koristustasu. Kui kütuse- ja sildumistasu on tasutud, siis tagastatakse see broneeringu ülejäänud päevade eest. APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, välja arvatud reisi kestel juba kulutatud summa. Lisaks sellele tagastatakse erinevate terminalide sadamatasud, kui need on tasutud, kui külaline(d) registreerib(id) end välja samas sadamas/sadamas, kuhu ta(d) registreerus(id).
  • Kõik broneeringuga seotud kaebused tuleb esitada 24 tunni jooksul pärast saabumist.
  • Kui broneeringu tühistamine toimub kuni 48 tundi pärast seda, kui omanik on broneeringu vastu võtnud, ja kui broneeringu tegemise ja saabumispäeva vahele jääb vähemalt 7 päeva, tagastatakse kogu broneeringu summa. Juhul kui külaline tegi uue kinnitatud broneeringu pärast konkreetse broneeringu vastuvõtmist, ei tagastata teenustasu.
  • BednBlue saab vajadusel vahendada mis tahes kaebusi, kui seda peetakse vajalikuks, ja tal on alati viimane sõna finantsvaidluste puhul.
  • Broneering loetakse ametlikult tühistatuks ainult siis, kui broneeringu tühistamine toimub BednBlue'i veebisaidi kaudu. Broneeringu tühistamiseks klõpsake My Trips ja seejärel Cancel broneeringul.
  • Tühistamispõhimõtted võivad asenduda kergendavate asjaolude korral (vastavalt BednBlue'i teenusetingimustele), tagasimaksepõhimõtetele ja BednBlue'i poolsetele tühistamistele, kui mis tahes põhjusel on Teenuse tingimused on rikutud.

Super Strict: Tühistamisel kuni 60 päeva enne sisseregistreerimist tagastatakse 50% jahitasu summast.

  • 50% jahitasu summast tagastatakse, kui tühistamine toimub kuni 60 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole määratud), teenustasu ei tagastata.
  • Jahtklubitasu ja teenustasusid ei tagastata, kui tühistamine toimub vähem kui 59 päeva enne kohalikku registreerimise kuupäeva ja kellaaega (või 2:00 PM, kui seda ei ole täpsustatud).
  • Erineva terminali jahisadama tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Kütuse- ja sildumistasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • Puhastustasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirja.
  • APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, kui külaline ei jõua nimekirjas toodud kohale.
  • Varajase väljaregistreerimise korral ei tagastata ühtegi jaht-, teenindus- ja koristustasu. Kui kütuse- ja sildumistasu on tasutud, siis tagastatakse see broneeringu ülejäänud päevade eest. APA tasu, kui see on makstud, tagastatakse, välja arvatud reisi kestel juba kulutatud summa. Lisaks sellele tagastatakse erinevate terminalide sadamatasud, kui need on tasutud, kui külaline(d) registreerib(id) end välja samas sadamas/sadamas, kuhu ta(d) registreerus(id).
  • Kõik broneeringuga seotud kaebused tuleb esitada 24 tunni jooksul pärast saabumist.
  • Kui broneeringu tühistamine toimub kuni 48 tundi pärast seda, kui omanik on broneeringu vastu võtnud, ja kui broneeringu tegemise ja saabumispäeva vahele jääb vähemalt 7 päeva, tagastatakse kogu broneeringu summa. Juhul kui külaline tegi uue kinnitatud broneeringu pärast konkreetse broneeringu vastuvõtmist, ei tagastata teenustasu.
  • BednBlue saab vajadusel vahendada mis tahes kaebusi, kui seda peetakse vajalikuks, ja tal on alati viimane sõna finantsvaidluste puhul.
  • Broneering loetakse ametlikult tühistatuks ainult siis, kui broneeringu tühistamine toimub BednBlue'i veebisaidi kaudu. Broneeringu tühistamiseks klõpsake My Trips ja seejärel Cancel broneeringul.
  • Tühistamispõhimõtted võivad asenduda kergendavate asjaolude korral (vastavalt BednBlue'i teenusetingimustele), tagasimaksepõhimõtetele ja BednBlue'i poolsetele tühistamistele, kui mis tahes põhjusel on Teenuse tingimused on rikutud.